Poštovani kupci, prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021), kupovina preko našeg prodajnog sajta smatra se prodajom na daljinu.
U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (Član 27. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.
Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca, a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja.
Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke (Član 36. Zakona).
Povraćaj robe
Prilikom povraćaja robe kupac odustaje od svoje kupovine i dužan je da popuni obrazac za Odustanak od kupovine. Obrazac se svakom kupcu dostavlja uz račun elektronskim putem ili ga možete skinuti sa našeg sajta, odštampati i popuniti.
Podaci koje je potrebno uneti u obrazac su:
- lični podaci – ime I prezime, adresa, broj telefona, e mail adresa;
- podaci o kupovini – datum porudžbenice, datum isporuke, datum slanja obrasca za odustanak, broj računa, naziv robe koja se vraća;
- razlog odustanka – nije obavezno navesti razlog;
- način vraćanja novca – direkntom uplatom na tekući račun kupca u banci (popunjava se u obrazcu).
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BIS SHOP DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice.
Nakon popunjavanja, kupac šalje obrazac na adresu za prijem izjava reklamacije@bisshop.rs a mi ćemo Vam potvrditi prijem elektronskim putem ili pozivom.
Uz potvrdu o prijemu će biti priloženo i uputstvo za povraćaj robe.
U skladu sa Članom 34. Zakona:
- kupac je dužan da trgovcu vrati robu u roku od 14 dana od kada je poslao obrazac za odustanak od kupovine;
- kupac snosi troškove vraćanja robe (vraća robu isključivo o svom trošku);
- kupac je odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica ne adekvatnog rukovanja robom, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost poručene robe.
U skladu sa Članom 34. Zakona:
- trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu.
Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koji su preuzeti prilikom isporuke: sam proizvod I sve pripadajuće delove (ukoliko se dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.
Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu. Naš shop neće snositi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestručnim ili nenamenskim korišćenjem robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu.
Kupac može robu vratiti kurirskom službom ili lično na adresi firme. Osetljivu i lako komljivu robu kupac mora osigurati od oštećenja prilikom transporta nazad.
Po prijemu robe koja je vraćena, pregledaćemo detaljno sve elemente i utvrditi ispravnost robe. U slučaju da je roba vraćena kao neispravna ili oštećena, kupac će biti odmah obavešten i pristupićemo rešavanju problema. U slučaju da je roba ispravna i neoštećena, novac će biti uplaćen na tekući račun kupca u banci.
Postupak u slučaju otkrivanja fizičkih oštećenja robe prilikom prijema
Ukoliko kupac posle prijema ustanovi da je roba fizički oštećena, dužan je da nam to prijavi pozivom na call centar ili slanjem mejla na adresu reklamacije@bisshop.rs odmah ili najkasnije u roku od 24h. Reklamacije na fizička oštećenja neće biti prihvaćene posle ovog roka. Više detalja možete pročitati na Reklamacije